Ontsluit de waarde van fandata

Ontsluit de waarde van fandata

Lees meer

Optimaliseer de infrastructuur

Lees meer

Realiseer de campagne

Lees meer

Creër content die fans raakt

Lees meer

Maak activiteiten schaalbaar

Lees meer

Data management & profiling

Sportorganisaties leven van de binding met fans. Dat geldt niet alleen voor de fans die zich actief laten zien bij evenementen en wedstrijden, maar ook voor de nog veel grotere groep die de organisatie via andere kanalen volgt. Het gedetailleerd in kaart brengen van de unieke fan database van een club, competitie of atleet heeft een enorme marketingwaarde. Met behulp van moderne software worden geautomatiseerd profielen van fans opgebouwd. Dat gebeurt op basis van interesses en voorkeuren van de fan en de door hem of haar gedane transacties. Het verzamelen van deze data gebeurt niet alleen op basis van digitale touchpoints maar ook live in stadions en op sportevenementen.

We connecteren bestaande databronnen en creëren nieuwe realtime datastromen. Zo wordt de database continu verrijkt met nieuwe informatie. Vanuit de fanbase worden interacties aangegaan om loyaliteit, engagement en commercie te stimuleren. Zo vormt een data-gedreven strategie de zuurstof voor innovatie van het sport businessmodel.