Wij zijn enorm trots op onze afgeronde cases. Bekijk onderstaand een greep uit onze verschillende cases over rechtenhouders, competities en merken.
Neem contact op voor meer informatie over onze cases
Case
In deze case ligt een uitgekiende datastrategie ten grondslag aan de ultieme persoonlijke digitale sportbeleving op Ziggo Sport. Of je nou Formule 1, basketbal, voetbal, golf of tennisliefhebber bent; het Ziggo Sport platform is altijd op jouw interesses afgestemd.
Case
In een korte periode is Vitesse in staat geweest om de organisatie klaar te stomen om de ultieme experience voor fans & partners te realiseren. Door gebruik te maken van de juiste technologieën en een gepersonaliseerde aanpak steeg de verkoop van seizoenskaarten aanzienlijk.
Case
Wandelen is één van de snelst groeiende sporten in Nederland. Maar het feit dat zoveel mensen buiten verenigingen om te wandelen, zorgt ervoor dat de rol van KWBN verandert. SportsCloud helpt de KWBN bij deze transitie.
Case
Met het initiatief ‘Uniek Sporten’, een digitaal platform voor de sporter met een handicap, wil Fonds Gehandicaptensport (FGS) ervoor zorgen dat nóg meer mensen met een handicap kunnen genieten van sport en bewegen.
Case
Schaakmatties is de grootste online jeugdschaakclub van Nederland. Het online platform is een initiatief van de KNSB die gericht is op alle kinderen vanaf ca. groep 3 tot en met groep 8. Met Schaakmatties wil de KNSB ervoor zorgen dat kinderen de sport buiten de schaaklessen op school, ook thuis op ieder gewenst moment kunnen beoefenen.
Case
Voor detacheringsbureaus en recruiters wordt het vinden en in contact komen met de juiste talenten steeds lastiger. Er ligt vaak een uitdaging om op een effectieve en goede manier een kennismaking te realiseren met nieuwe medewerkers. Wij hebben IT-Profile geholpen bij het opzetten van een gamification en esports concept genaamd: Player 1, dé Grootste Gaming Quiz van Nederland!
Case
Badminton Nederland zag de laatste jaren het aantal leden van de traditionele zaalsport teruglopen. Met AirBadminton willen ze de kans grijpen om een jongere doelgroep te bereiken. Dit om de sport breder in de markt toegankelijk te maken en nieuwe verdienmodellen te ontwikkelen.
Case
Op 29 augustus, 2 maanden later dan gepland, was de start van de Tour de France 2020. Een uitgelezen kans voor Jumbo en Team Jumbo-Visma om de handen ineen te slaan en samen het Nederlandse en Belgische publiek 23 dagen lang digitaal te vermaken met een uniek concept: Tour de Kans.