Cases

Wij zijn enorm trots op onze afgeronde cases. Bekijk onderstaand een greep uit onze verschillende cases over rechtenhouders, competities en merken.

Onze cases

Neem contact op voor meer informatie over onze cases

Case

Ziggo Sport

In deze case ligt een uitgekiende datastrategie ten grondslag aan de ultieme persoonlijke digitale sportbeleving op Ziggo Sport. Of je nou Formule 1, basketbal, voetbal, golf of tennisliefhebber bent; het Ziggo Sport platform is altijd op jouw interesses afgestemd.

Bekijk case

Case

Vitesse

In een korte periode is Vitesse in staat geweest om de organisatie klaar te stomen om de ultieme experience voor fans & partners te realiseren. Door gebruik te maken van de juiste technologieën en een gepersonaliseerde aanpak steeg de verkoop van seizoenskaarten aanzienlijk.

Bekijk case

Case

KWBN

Wandelen is één van de snelst groeiende sporten in Nederland. Maar het feit dat zoveel mensen buiten verenigingen om te wandelen, zorgt ervoor dat de rol van KWBN verandert. Techonomy helpt de KWBN bij deze transitie.

Bekijk case

Case

Fonds Gehandicaptensport

Middels het initiatief ‘Uniek Sporten’, een digitaal platform voor de sporter met een handicap, wil Fonds Gehandicaptensport ervoor zorgen dat nog meer mensen met een handicap kunnen genieten van sport en bewegen.

Bekijk case

Case

NEVOBO

Nevobo ontwikkelde in samenwerking met Sportscloud een datastrategie om de volleybal fans in Nederland beter in kaart te brengen. Met als resultaat een database met ruim 725.000 volleybal fans.

Bekijk case

Case

Senicom

Seniorenvoordeelpas is een snelgroeiend kortingsplatform voor alle senioren in Nederland, België en Duitsland. Wij maakten beschikbare data inzichtelijk, realiseerden koppelingen tussen verschillende databronnen en genereerde nieuwe (slimme) data. Dit alles om de relevantie te verhogen en personalisatie toe te kunnen passen.

Bekijk case

Case

KHN

In 2018 heeft KHN (Koninklijke Horeca Nederland) de ambitie geformuleerd om op digitaal gebied een inhaalslag te maken. De organisatie kampte met verouderde marketingsystemen, incorrecte data en een beperkte interne digitale kennisontwikkeling.

Bekijk case